ul. Nanicka 22,
84-200 Wejherowo,
tel.: 58 672 17 15

Zdolnych motywować, słabszych inspirować, sportowców kreować, wszystkich integrować.

Sprawozdanie z przebiegu festiwalu nauki kl. II H

Publiczna prezentacja projektu odbyła się podczas Festiwalu Nauki, który odbył się 16.06.2011r. o godz. 9:15 na sali gimnastycznej. Festiwal trwał dwie godziny. Przybyli zaproszeni goście: przewodniczący Komisji Oświaty p. Mirosława Lademanna, przewodniczący Klubu Sympatyków Wejherowa p. Pawła Formelę, dyrekcja szkoły, nauczyciele oraz uczniowie klas szóstych i pierwszych gimnazjum.

Tydzień wcześniej uczniowie przygotowali dwie tablice, które były dekoracją i tłem na festiwalu. Pierwsza zawierała ogólne informacje na temat programu Szkoła z klasą 2.0, zaś na drugiej zawiesili plakaty dotyczące liczby Pi.

Na początku wystąpiła Pani Dyrektor Danuta Czernewska i powitała wszystkich gości oraz występujących na Festiwalu Nauki uczniów. Następnie głos zabrali p. Lademann oraz p. Formela.

Po słowach wstępu rozpoczęła się prezentacja uczniów. Najpierw wystąpił Kuba Sz. i powitał wszystkich zebranych. Wspomniał o tym, iż 9 lat temu nasze gimnazjum jako jedne z pierwszych w Wejherowie uzyskało tytuł "Szkoła z klasą", zaś teraz chcemy potwierdzić fakt, ze uczy się wykorzystując najnowocześniejsze technologie i zdobyć tytuł "Szkoła z klasą 2.0".

Po tych słowach rozpoczął się Festiwal. Jako pierwsi wystąpili moi uczniowie.

1.Kuba Sz. powiedział kilka słów na temat nieoficjalnego święta liczby Pi.

2.Swój taniec zaprezentowała formacja 4-osobowa. Dziewczęta miała na koszulkach (na plecach) przypięte kartki dotyczące wartości liczby Pi:

  • [*] 1 tancerka π ≈
  • 2 tancerka 3,
  • 3 tancerka 1,
  • 4 tancerka 4
3.Prezentację w programie Power Point nt. "Historia liczby Pi" zaprezentowała Jola. Został wykorzystany laptop, rzutnik i tablica.

4.Recytacja wiersza Wisławy Szymborskiej "Liczba Pi" - Jola. Podczas recytacji na tablicy wyświetlało się tło przygotowane przez Jakuba W.

5.Żarcik o liczbie Pi przedstawił Jakub W.: Dlaczego pociąg jak jedzie to stuka? Elementem poruszającym się po torze jest koło. A obręcz koła to nic innego jak okrąg. Należy przeanalizować wzór na obwód okręgu: O = 2πr. 2 to stała, r - określony promień, a π = 3 z...hakiem. I ten hak stuka!

W tym momencie Kuba H., który obsługiwał sprzęt nagłaśniający włączył przygotowany śmiech :)

6.Rozpoczęło się przedstawienie pt. "Pilionerzy", podczas którego oprócz uczniowskich występów można było w tle usłyszeć muzykę Milionerów, a na tablicy wyświetlały sie wszystkie pytania, prawidłowa odpowiedź, wyniki uczestników.

7.Na zakończenie Kuba Sz. powiedział jeszcze kilka słów i zaprosił wszystkich do poczęstowania się ciasteczkami przygotowanymi przez Maję i Agnieszkę.

8.Na tablicy wyświetlił się napis : πęknego dnia Wam życzy klasa II H :)

9.Taniec solistki - Dominiki zakończył całą prezentację moich uczniów.

Podsumowując i oceniając projekt, uważam, że uczniowie spisali się na szóstkę! Nie mam żadnych zastrzeżeń co do ich występu. Świetnie poradzili sobie ze swoimi rolami i obsługą całego sprzętu. Nikt nie zapomniał swojej kwestii. Pamiętali w jakiej kolejności występują i jakie zadania mają do wykonania. Jestem bardzo dumna z moich uczniów!

WYCHOWAWCA Iwona Lotka

Komunikat

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

[x] ZAMKNIJ